A Magyar Marketing Szövetség az megalapította az Országos KKV Marketing Díjat.

A díj a KKV marketing gyémánt védjeggyel a szakmailag legjobb KKV marketing kampányait, programjait kívánja elismerni. „Az év marketingpartnere 2015” illetve „Az év marketingaktív vállalkozása 2015” fődíjasai a legtöbb gyémántot összegyűjtött ügynökség, illetve megbízói cég lesz.

A Magyar Marketing Szövetség által kiírt Országos KKV Marketing Díj célja, hogy:

• a KKV-k fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet,
• a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez,
• segítse a mikro és KKV-k vezetőit, marketingeseit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében,

Az egész szervezetre, az ott dolgozókra és nem utolsó sorban Magyarország gazdaságára pozitív hatással van egy jó KKV marketing tevékenység.

A díjért versenybe szállhatnak azok a mikro-, kis- és Középvállalkozások, start up-ok és általuk megbízott ügynökségek, szolgáltató cégek, akik sikeres marketingprojekteket, kampányokat, a szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg.

A 2014. január és 2015. szeptember között megvalósított aktivitásokkal kilenc kategóriában lehet pályázni, tartalommarketing, márkaépítés, direkt marketing, ügyfél-elégedettségi programok, design-kreatív, online felületen futó kampányok, közösségi médiamegoldások, egyéb digitális megoldások, illetve kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok kategóriákban.

A pályázó cégeknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát.
Több pályázatot is benyújthat egy szervezet, szerezhet több marketing gyémánt elismerést is, hiszen az az adott teljesítményt értékeli, de több elismert marketingprojekt már a szervezet egészének kiválóságát fémjelzi.

Nevezési határidő 2015. október 16.

(forrás: http://marketinggyemantdij.hu/, http://www.veszpremikamara.hu/)