Szolgáltatások

Sikertörténetek

A Kombinált Mikrohitel Program nyertesei azon mikrovállalkozások, melyek hittek magukban, pályáztak és nyertek.

Tartozzon közéjük Ön is, hogy megvalósíthassa elképzeléseit!

Vállalkozók Napja
2019.05.03.


Alapítványunk két éve indította útjára a VÁLLALKOZÓK NAPJA rendezvénysorozatot.

Eddigi kerekasztal-beszélgetéseinken száznál is több vállalkozó, szakember, illetve érdeklődő vett részt; rendezvényünk sikere egyben a résztvevők sikere is, hiszen véleményük, kérdéseik és válaszaik megosztásával nemcsak interaktívvá tették a Vállalkozók Napját, de olyan hasznos információkhoz is juthattak, melyek máshol nem hangoztak el.

Az idei év fókuszába a PAKS II. projekt került, mely nemzetgazdasági szintű és így régiónkban, benne megyénket érintően is nagy jelentőségű. Aktualitása, időszerűsége széles körű társadalmi és gazdasági előkészítéséből fakad. Bemutatására kormányzati és szakmai személyiségeket kértünk fel, hogy közreműködésükkel a legilletékesebb szakemberek mutassák be a régió vállalkozásainak a projektet, a beruházás gazdasági helyét és szerepét, s azokat a kapcsolódásokat, melyek terén lehetőség nyílhat egy KKV számára.

Rendezvényünk célja változatlan

A Vállalkozók Napja életre hívásával egy olyan „találkozót”, információs rendezvényt hoztunk létre, melyen a résztvevők közvetlenül, személyesen is felvehetik a kapcsolatot számos kormányzati felelős személlyel, a gazdasági élet szereplőivel, illetve nem utolsó sorban egymással: olyan vállalkozásokkal, akiket már jól ismernek, vagy olyanokkal, akiket szeretnének megismerni.

A kerekasztal szerepe, hasznossága

Fontosnak érezzük, hogy szélesítsük a régió mikro-, kis- és középvállalkozásainak kitekintési lehetőségét és kapcsolatrendszerét, s nem utolsó sorban „első kézből” juthassanak a tevékenységükhöz szükséges hiteles információkhoz, hiszen ezen komponensek adják a jövőkép alapjait.

A rendezvény emberközeliségéből nemcsak a nyitottság, valamint a közvetlen hangnem következik, de egyúttal az is, hogy lehetőség nyílik a különböző szakmai vélemények megosztására és megvitatására, sőt, a beszélgetés során felmerülő ötletek akár a szabályozás területén is szerephez juthatnak.

Nemcsak számos tanulmány jutott ugyanarra a következtetésre, de valójában a józan ész is azt sugallja, hogy az üzleti életben elengedhetetlen és egyben megkerülhetetlen a személyes kapcsolatok kialakítása és fenntartása. Több, mint 25 év tapasztalata alapján bizton állítjuk: hálózatosodás (legyen az iparági összefogás, vagy épp 2-3 vállalkozás partnersége) nélkül sokkal nehezebb állni az egyre éleződő versenyt.

Nem titkolt szándékunk, hogy B2B rendezvényünkkel 2019-ben is hozzájáruljunk új, minden érintett számára jövedelmező üzleti kapcsolatok kialakulásához. Ez a cél vezérelt minket az idei téma kiválasztása, valamint a megfelelő előadók / beszélgetőpartnerek felkérése során.


Program

09:00 - 10:00 Érkezés, regisztráció

10:00 - 12:30 PAKS II. KEREKASZTAL

Felkért résztvevők:

  • Süli János a Paksi Atomerőmű két új blokkjának tervezéséért, megépítéséért és üzembe helyezéséért felelős tárca nélküli miniszter, Miniszterelnökség
  • Kovács Pál a Paksi Atomerőmű kapacitásának fenntartásáért felelős államtitkár, Miniszterelnökség
  • Dr. Mikulás Brigitta, a Paksi Atomerőmű kapacitásának fenntartásához kapcsolódó infrastruktúra-fejlesztésért, innovációért és lokalizációért felelős államtitkárság Infrastruktúra-fejlesztési Főosztály főosztályvezetője, Miniszterelnökség
  • Dr. Miseta Attila rektor, Pécsi Tudományegyetem
  • Jenei Zoltán kancellár, Pécsi Tudományegyetem Kancellári Hivatal
  • Balázs Ákos elnök - projektmenedzser, A Szövetség Az Életen Át Tartó Tanulásért elnöke, a NYITOK program projektmenedzsere
  • Dr. Síkfői Tamás elnök, Pécs-Baranya Kereskedelmi és Iparkamara
  • Dr. Ascsillán Endre alelnök, GE Közép-Kelet Európa
  • Pohl Ákos ügyvezető, építőmérnök és nukleáris szakmérnök, CEOS Kft.
  • Galovics Gábor ügyvezető igazgató, OTP Bank Nyrt., Dél-dunántúli Régió

Moderátor: Dr. Szécsi Gábor dékán úr, a Pécsi Tudományegyetem Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Karának vezetője.

A kerekasztalt követően közös állófogadás lesz.

A rendezvény egész ideje alatt a részvevők körében biztosított a kötetlen eszmecsere és üzleti megbeszélések lehetősége. A megbeszéléseket a cégek saját, illetve a rendezvénytér e célra előkészített pavilonjaiban folytathatják.


Helszín és időpont

A 2019.05.03. (péntek) 10:00 és 14:00 óra közötti rendezvény helyszíne a BMVK Alapítvány szentlőrinci Rendezvény Centruma lesz. Belépés előtt a főbejáratnál elhelyezett faházaknál lehet átvenni a személyre szóló kitűzőket.


Jelentkezés

A rendezvényre a B2B honlapunkon lehet regisztrálni: http://vallalkozoknapja.bmvk.hu/. A részvételi (regisztrációs) díj 12.000 Ft + ÁFA, mely a kerekasztal beszélgetésen való részvételen túl tartalmazza a programot követő állófogadási meghívásunkat is, ahol a tavalyi évben megkedvelt helyi termékek kapnak ismét teret. A kínálattal támogatni szeretnénk a megyénkben élő kistermelőket, termékeik népszerűsítését.


Megközelíthetőség, parkolás


A rendezvény terület megközelítését Szentlőrincre érkezve útbaigazító táblákkal segítjük. Parkolási lehetőség a Rendezvény Centrum főbejárati parkolójában lesz, forgalomirányító személyzet segíti majd vendégeinket a parkolásban.

Fő támogatónk

OTP Bank Nyrt. - a 2019-es Vállalkozók Napja fő támogatója

A 2019-es rendezvény képei